„Trening? Nie taki diabeł straszny”

„Trening? Nie taki diabeł straszny”

20

wca_logoczarne na zoltej tarczy_754x594Ile razy zastanawiałeś się nad rozpoczęciem przygody z fitnessem i siłownią? Ile razy wyszukiwałeś wymówek, które odwodziły Cię od tego pomysłu? Czy na pewno warto szukać drogi na skróty? Świadomość, że ruch to zdrowie i gwarancja szczupłej sylwetki nie wystarczy by osiągnąć swój cel.

 

Aby poprawić, jakość życia, trening powinien być wpisany w nasz plan dnia, z którego przy byle okazji nie powinniśmy rezygnować. Jako specjaliści WCA mamy dla Ciebie sposoby motywowania się do regularnych ćwiczeń. Dla nas sport to nie tylko ciężki wysiłek, ale przede wszystkim super zabawa.

25.06 WCA foto_754x424

  1. 1. Planowanie – zacznij od ustalenia liczby treningów w ciągu tygodniu. Na samym początku proponujemy 2-3 treningi trwające do 30 minut. To rozsądne rozwiązanie dla kogoś, kto dawno nie miał do czynienia z ruchem. Trening traktuj tak samo jak ważne spotkanie, którego nie można przełożyć.
  2. Zainwestuj w dobre obuwie i strój sportowy. Uwierz nam, ma to duże znaczenie.
  3. Sprawiaj sobie przyjemności – gdy osiągniesz swój fitnessowy sukces, np. zrzucisz wymarzone kilogramy, czy polepszysz swoją kondycję, spraw sobie miłą nagrodę. Pomaga to w dalszym spełnianiu celu. Pamiętaj tylko aby nie objadać się słodyczami, które szybko popsują osiągnięty efekt.
  4. W grupie raźniej – kiedy boisz się zacząć weź ze sobą znajomego, zacznij chodzić na zajęcia grupowe albo spróbuj treningu indywidualnego pod okiem trenera personalnego. W towarzystwie ćwiczy się o wiele lepiej, ma się dodatkową motywację i wsparcie.
  5. Stawiaj na różnorodność – zaczynając przygodę z siłownią staraj się wybierać ćwiczenia, które angażują jak najwięcej grup mięśniowych. Ćwiczenia te w szybki sposób pomogą Ci spalić kalorie i wzmocnić organizm. Poza tym są o wiele ciekawsze niż zwykłe wyciskanie na maszynach.
  6. Ćwiczenia to nie kara – przede wszystkim uwierz w to, że trening to super zabawa, która poprzez ruch pomoże ci osiągnąć wspaniałą sylwetkę i wpłynąć na lepsze samopoczucie. Weź ze sobą na siłownię swoją ulubioną muzykę czy książkę i zacznij traktować ćwiczenia jako czas dla siebie. Zobaczysz, że świat jest od razu piękniejszy i zmienia się pogląd naszej rzeczywistości.

 

 

Jeśli dalej nie wiesz jak zacząć zapraszamy do Warszawskiego Centrum Atletyki. Nasi trenerzy zajmą się Tobą i pokażą jak przy niewielkim wysiłku można osiągnąć wspaniałe rezultaty i piękną sylwetkę.

 

 

Aleksandra Piątkowska

Warszawskie Centrum Atletyki

BRAK KOMENTARZY

Zostaw odpowiedź